ADORO grąžinimo ir garantijos politika

ADORO įsipareigoja klientą patenkinti visu 100% bei pristatyti aukštos kokybės juvelyrinius dirbinus visiems klientams. Jei dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkinti pirkiniu, galite jį grąžinti per 30 dienų nuo pirkinio pristatymo dienos - prekė turi būti nepažeista ir atitikti visas grąžinimo sąlygas.

Prieš grąžinant prekes, prašome atidžiai perskaityti nurodymus žemiau.

 

GARANTIJA

ADORO papuošalai pagaminti rūpestingai ir iš aukštos kokybės medžiagų, todėl drąsiai prisiimame atsakomybę už savo produktus ir suteikiame jiems 2 metų garantiją. ADORO mielai prisiims atsakomybę dėl bet kokio gamybos defekto ir pataisys prekę nemokamai, tol, kol prekė atitiks garantijos terminus ir grąžinimo sąlygas.

Prieš taisant, visos remonto užklausos atidžiai peržiūrimos mūsų kokybės užtikrinimo komandos. Jei kokybės užtikrinimo komanda nustato, jog žala padaryta ne dėl gamybos defekto, mes Jus apie tai informuosime ir pranešime ar galima ADORO taisymo paslauga, ar ši paslauga bus mokama ir kt.

 

Ilgalaikės garantijos bei remonto terminai ir sąlygos

  1. Garantija suteikiama tik prekėms su gamintojo defektu ir nesuteikiama prekėms, kurioms padaryta kitokia žala dėl nelaimingo atsitikimo, netinkamo naudojimo, netinkamo elgesio, aplaidumo ar nusidėvėjimo.

  2. Garantija negalioja, tuo atveju, kai prekė buvo iš dalies pakeista trečiųjų šalių, nesusijusių su ADORO, ją graviruojant, keičiant dydį arba kitaip keičiant prekę

  3. Jei kuri nors papuošalų dalis (įskaitant brangakmenius, grandinėlę, užsegimą) nukrito, ji turi būti grąžinama kartu su kitomis dalimis, prieš ketinant atlikti bet kokį taisymą. ADORO neprisiima atsakomybės dėl pamestų detalių ar brangakmenių.

  4. Ilgalaikė garantija neperduodama trečiosioms šalims.

 

Gamintojo garantija neapima žemiau nurodytų punktų:

  • Spalvos pasikeitimo dėl reakcijos į chemines medžiagas, makiažą, chloruotą vandenį, ar maudymąsi karštame vandenyje.

  • Įbrėžimų, įlenkimų arba atitrūkusių dalių, dėl kasdienio nešiojimo ar netinkamo naudojimo.

  • Palinkimo arba iškritusio akmens, dėl nusidėvėjimo, aplaidumo ar kitų priežasčių.

  • Pamesto arba pavogto brangakmenio (-ų).

  • Prekių, kurios buvo netinkamai prižiūrimos, dėvimos arba neatitiko kasdienių dėvėjimo reikalavimų.

 

Prašome atkreipti dėmesį, kad žemiau esantys apibūdinimai yra natūralios savybės ir jos defektais nelaikomos:

  • Smulkūs nelygumai ar pakitimai

  • Natūralios metalo arba brangakmenių savybės (tokios kaip spalva, išvaizda ir pan.)

 

GRĄŽINIMAS

Galite grąžinti prekę į ADORO, norėdami susigrąžinti pinigus, pakoreguoti dydį, graviruoti ar pataisyti. Viskas, ką reikia padaryti - susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu pagalba@adoro.lt arba kreiptis paštu adresu - UAB Prekybos investicijų grupė Miško g. 23, Kaunas. Su jumis susisieks ADORO atstovas ir padės užpildyti grąžinimo formą.

Kad procesas būtų greitas ir paprastas, įsitikinkite, jog pasirinkote tinkamą grąžinimo tipą ir užpildėte visus reikiamus laukelius prekių grąžinimo formoje. Grąžinimo procesas nebus pradėtas, jeigu reikiama informacija nebus pilnai užpildyta.

Kai pateiksite grąžinimo formą, el. paštu bus išsiųstas patvirtinimo laiškas, kuriame nurodytas grąžinimo adresas ir Jūsų užpildytos formos kopija. Prašome atsispausdinti šią formą ir pridėti ją prie grąžinamos prekės. Atkreipkite dėmesį, kad pateiktas grąžinimo prašymas bus vykdomas pagal spausdintą informaciją, kurią pateikėte grąžinimo formoje. Į jokias ranka rašytas pastabas ant atspausdintos kopijos nebus atsižvelgta.

Prieš siunčiant prekę, tinkamai ją supakuokite. Rekomenduojame siųsti prekes apdraustu ir registruotu siuntimo būdu. ADORO neprisiima atsakomybės už nuostolius ar žalą, padarytą siuntimo metu.

ADORO nepadengia išlaidų, susijusių su prekių grąžinimu, tai yra kliento atsakomybė.

Prašome grąžinti prekes šiuo adresu:

ADORO
Miško g. 23, Kaunas, 44313
Lietuva

Kai tik gausime prekes, per 2-5 darbo dienas, patenkinsime Jūsų grąžinimo prašymą. Prašome atkreipti dėmesį, kad visos grąžinamos prekės prieš patvirtinant grąžinimą, yra tikrinamos mūsų kokybės užtikrinimo komandos, papildomos išlaidos gali būti taikomos priklausomai nuo Jūsų nurodytų grąžinimo sąlygų. Patikrinus prekę ir nustačius, jog bus taikomi papildomi mokesčiai, prieš pradedant bet kokius veiksmus, būsite apie tai informuoti.

Jei kiltų kokių klausimų, nedvejodami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistus el. paštu pagalba@adoro.lt arba telefonu +370 630 66 741 (Pirmadienis - Penktadienis). Jie mielai Jums padės.

Prieš grąžinant prekę dėl graviravimo, dydžio keitimo ar norint susigrąžinti pinigus, prašome atidžiai perskaityti žemiau esančią informaciją.

 

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Norint susigrąžinti visus pinigus, prekė turi atitikti visas žemiau nurodytas sąlygas:

  • Prekinė išvaizda turi būti nepakitusi ir negali matytis jokie dėvėjimo ženklai, įskaitant įbrėžimus, dėmes, įlenkimus ir kitokius defektus.

  • Prekė turi būti su originalia plomba. (Visi graviruoti ir negraviruoti produktai, siunčiami kartu su juoda virvele ir prie jos prikabinta žyma. Įsitikinkite, jog ji nėra nuimta).

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje dovanų dėžutėje, o kartu su ja turi būti sertifikatai bei kitos reklaminės brošiūros.

  • Prekės dydis negali būti koreguotas ar kitaip pakeistas.

  • Brangakmeniai atitinka tuos, kurie buvo originalioje prekės komplektacijoje įsigijimo metu.

  • Prekė grąžinama į ADORO per 30 dienų nuo jos pristatymo.

Grąžinsime visą pirkimo sumą (jeigu mūsų kokybės komanda nepatirs jokių išlaidų dėl kliento kaltės), išskyrus siuntimo išlaidas. Atkreipkite dėmesį, jog priklausomai nuo banko ar kortelės davėjo, mokėjimas gali užtrukti iki 10 darbo dienų.

Produktai, įsigyti naudojantis parduotuvės kreditu gali būti gražinami atgaunat parduotuvės kreditą, kuris nėra keičiamas į pinigus. Parduotuvės kreditas negali būti konvertuojamas į pinigus, perkeliamas kitur arba naudojamas pristatymo bei dydžio keitimo mokesčiui.

 

GRAVIRAVIMAS

Jeigu jūs užsisakėte savo prekę be graviravimo, o vėliau nusprendėte, kad pageidautumėte ją išgraviruoti, mes mielai tai padarysime už €20 mokestį, įskaitant siuntimo išlaidas po graviravimo.

Norint grąžinti prekę, kad ji būtų išgraviruota, susisiekite su ADORO el. paštu pagalba@adoro.lt. Prašome įsitikinti, jog siunčiama graviravimui prekė yra be papildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus graviravimą nebus grąžinami.

Išgraviruota prekė nepanaikina neriboto laiko garantijos. Prašome vengti, kad jūsų prekė būtų išgraviruota trečiosios šalies, tokios kaip kitas juvelyras, išskyrus ADORO, nes tai panaikins jūsų neriboto laiko garantiją.

Atkreipkite dėmesį, kad graviravimo procesas užtrunka apie 10-25 darbo dienas, priklausomai nuo prekės dizaino.

 

DYDŽIO KEITIMAS

GLAMIRA mielai pakeis negraviruotų ir graviruotų žiedų dydį vieną kartą, per 60 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo – nemokamai. Individulaus dizaino arba pataisytiems papuošalams (specialūs užsakymai, kurie buvo pagaminti pagal kliento pageidavimus) dydis nemokamai nekeičiamas.

Prašome atkreipti dėmesį, kad žiedų dydis gali būti keičiamas tik pagal išmatavimus, pateiktus ADORO puslapyje. Pagal užsakymą gamintiems žiedams (specialūs užsakymai, kurie buvo kurti ar gaminami pagal specialius kliento reikalavimus), netaikomas nemokamas dydžio koregavimas.

Dydžio keitimas taikomas tik pačio žiedo dydžiui keisti. Plotis arba storis negali būti keičiami.

Grąžinant prekes dydžio keitimui, susisiekite su ADORO el. paštu pagalba@adoro.lt. Įsitikinkite, jog siunčiama graviravimui prekė yra be papildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus dydžio keitimą nebus grąžinami.

Prekėms, kurių dydį koregavo ne ADORO, o kiti asmenys, tokie kaip kiti juvelyrai, ilgalaikė garantija neteikiama.

Dydžio keitimas užtrunka apie 10-25 darbo dienas, priklausomai nuo prekės dizaino, ir pakeitus dydį pinigai už žiedą nebegali būti grąžinami.

 

TAISYMAS

Norint grąžinti prekę taisymui, susisiekite su ADORO el. paštu pagalba@adoro.lt. Įsitikinkite, jog siunčiama taisymui prekė yra be papildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus taisymus nebus grąžinami.

Atkreipkite dėmesį, kad taisymo procesas užtrunka apie 10-25 darbo dienas, priklausomai nuo prekės dizaino.

 

PAGALBA

Jeigu nesate tikri dėl savo teisių ir garantijų, mielai prašome susisiekti su ADORO komanda el. paštu pagalba@adoro.lt arba telefonu +370 630 66741.