ADORO - SĄŽININGA KAINODARA

Kviečiame susipažinti su ADORO kainodaros politika - mūsų manymu, tai yra svarbu kiekvienam pirkėjui, kuris siekia priimti informuotą sprendimą ir gauti didžiausią įmanomą vertę. Mūsų įsitikinimu, didžioji dalis Lietuvoje parduodamų juvelyrinių dirbinių įkainota nesąžiningai.

 

KAIP MES IŠLAIKOME KONKURENCINGAS KAINAS?

Mūsų kainodaros politikos pagrindinis principas - pasiūlyti patį geriausią kainos ir kokybės santykį Lietuvos rinkoje. ADORO didžiuojasi savo dizainerių kūrybiškumu, produkcijos galimybėmis, bei siūlo neribotas galimybes produkcijos modifikavime už tokias kainas, kurių šiuo metu negali pasiūlyti jokie juvelyrikos kūrėjai Lietuvoje.

  • Maksimaliai stengiamės dėl kliento - visas ADORO verslo modelis sudarytas specialiai taip, kad antkainiai būtų kuo mažesni. Šį tikslą pasiekiame dėl efektyvaus verslo modelio, kuris pagrįstas patirtimi, žiniomis, technologijomis ir darbu su duomenimis.

  • Jokių atsargų asortimento - kadangi didžiąją dalį užsakymų gaminame pagal užsakymą, tai reiškia, jog mums nereikia iš anksto investuoti į didžiulį kiekį aukso, deimantų ir papuošalų.

  • Brangakmenio pasirinkimas - gamyba pagal užsakymą reiškia, jog mes galime Jums pasiūlyti tą pačią prekę su skirtingo lygio brangakmeniais, įskaitant deimantus, sintetinius deimantus ir cirkonius. Tai leidžia visiems rasti kažką ypatingo sau!

  • Tvirtai įsteigti ryšiai juvelyrikos rinkoje - per paskutinius tris dešimtmečius mes išmokome sumažinti savo išlaidas kiekviename tiekimo grandies lygmenyje. Mums deimantus tiekia aukšto lygio žaidėjai iš Belgijos ir Jungtinių Arabų Emyratų, dizainus kuria Lietuvos bei tarptautiniai dizaineriai nuotoliniu būdu, o gamyba rūpinamės savo dirbtuvėse Lietuvoje ir pas šimtmetį patirties beskaičiuojantį partnerį Lenkijoje.

  • Dirbame atvirai - edukuojame klientus apie juvelyrikos rinką, jos rinkos dėsnius, kainodarą siekdami įgalinti pirkėjus priimti teisingus sprendimus renkantis patinkančius papuošalus.

 

KODĖL KONKURENTŲ KAINOS DIRBTINAI IŠPŪSTOS?

Mes prekiaujame internetu - taip išvengiame nereikalingų išlaidų, kai tuo tarpu įmonės prekiaujančios fiziniuose salonuose yra priverstos taikyti didelius antkainius siekiant kompensuoti praradimus, atsirandančius iš neefektyvių verslo modelio aspektų:

  • inventorius - vienos parduotuvės aprūpinimas dirbiniais gali kainuoti nuo 50,000 Eur iki 250,000 Eur. Atsižvelgiant į tai, kad visi siekia investicijų atsiperkamumo, dūlančio inventoriaus kaštai yra įskaičiuojami į prekių antkainį ir padengiami pirkėjo.

  • nuoma - vienos parduoduvės nuoma prekybos centre gali siekti nuo 2,000 Eur iki 5,000 Eur per mėnesį. Šie kaštai, be abejo, apmokami klientų. Papildomai, dideli prekybos centrai dažnai taiko spaudimą juvelyrikos žaidėjams - pavyzdžiui, parduotuvės savininkui yra pasakoma: “išsinuomok antrą parduotuvę, arba tą plotą išnuomosime tavo konkurentui”. Siekiant išvengti konkurencijos ir kainų mažinimo, parduotuvių savininkai supranta, jog yra priversti įrengti antrą saloną. Neretai, antros parduotuvės nuoma yra brangesnė - dėl to pabrangsta visos prekės.

  • pardavimo personalas - dažnai vienai parduotuvei reikalingi trys pilno etato darbuotojai. Dėl ekonominės realybės, šio tipo verslai į savo pardavimo personalą neinvestuoja bei neišgali mokėti motyvuojančių atlyginimų, dėl ko kenčia ryšys su klientais, o nuoširdų norą patarti ir padėti išsirinkti asmeniškai tinkamiausią prekę nugali tikslas kuo greičiau parduoti.

  • apskaita - ne paslaptis, kad daug juvelyrikos rinkos žaidėjų veda netvarkingą buhalteriją ir taip nesumoka mokesčių bei nedeklaruoja tikrųjų pajamų. Tokiais atvejais, prisitraukti išorinį finansavimą - pavyzdžiui, plečiantis į užsienio rinkas - yra beveik neįmanoma, todėl įmonės užstringa uždarame šešėlinės ekonomikos rate.

  • kitos išlaidos - neparduodamų prekių perdirbimo praradimus, baldų kainą bei draudimo išlaidas neišvengiamai apmoka papuošalų pirkėjas.

ADORO prekiauja išskirtinai internetu, prekes gamina pagal užsakymą, atsakingai tvarko apskaitą ir maksimaliai reinvestuoja į kokybės kėlimą, klientų pasitenkinimo iniciatyvas, lojalumo programas ir ADORO komandos kompetencijų kėlimą.